Кафа не убија
desk - 20. јун 2008. у 14.50
Конзумирање кафе не повећава опасност од превремене смрти, показали су резултати истраживања које је спровела група научника на челу с Естер Лопес-Гарсијом с универзитета у Мадриду. Истраживање је обухватило 84.214 америчке жене у периоду од 1980. до 2004. године и 41.736 мушкараца у периоду од 1986. до 2004. године. Код жена које су редовно пиле кафу дошло је до смањења срчаних обољења у односу на жене које нису пиле тај напитак. Учесници у истраживању су попуњавали упитник о учесталости конзумирања кафе и другим навикама у исхрани, као и о њиховом здравственом стању, као и о томе да ли су пушачи или не. Истраживачи су потом испитивали ризик од смртног исхода током периода спровођења истраживања, упоређујући особе с различитим навикама у вези са конзумирање кафе.
Истраживање, у коме су учествовали конзументи нормалних количина обичних и декофеинизираних кафа, показало је да су жене које пију две до три шољице недекофеинизиране кафе изложене 25 одсто мањој опасности од смрти изазване неким срчаним обољењем од жена које не пију кафу. Декофеинизирана кафа у малој мери утиче на спречавање смртног исхода.
Истраживачи су, међутим, утврдили да се код мушкараца, који су током испитивања конзумирали кафу са кофеином, појављује веома мало смањење опасности од смртног исхода. (Танјуг)
Урбани живот
Не претрпавајте децу играчкама
Дечја соба је пренатрпана играчкама. Скупљају се играчке сумњиве намене и квалитета.
Serbian Cafe 